24 kwietnia 2011

10. Zabawa w kolory

Witam,
znowu długo mnie nie było na tym blogu co akurat nie było winą lenistwa czy braku weny twórczej. Po prostu byłam pięć dni z rzędu w pracy i wracając do domu po 23 nie miałam siły pisać a i tak przy okazji nie posiadałam żadnych zdjęć, które by mogły być tu zamieszczone.

Ale wczoraj po pracy udało mi się nadrobić zdjęcia ze stylizacją wg. mnie najlepszą na tą pogodę.

kurtka - H&M (już wcześniej przedstawiana)
koszulka - Cubus zakupiona w second hand za magiczne 12 zł
spódniczka H&M 59,90 zł
buty - Venezia 199 zł (kupione w tamtym roku na wyprzedaży)

Zdjęcia wykonane w Gliwicach, które zaczynają mnie zadziwiać swoim urokiem.
fot. Paweł



torebka zakupiona za 15 zł w tamtym roku Krakowie podczas promowania Katowic na ESK2016

ps. Życzę pogodnych Świąt i (NIE)Mokrego Dyngusa jutro.

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. świetna ta spódniczka! oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kurteczka! Gdzie kupiłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam już się skapłam że kurteczka jest z H&M;) Sorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka mega!

    zapraszam do nas: http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/ rozkręcamy się powolutku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. TAK ;)
    oczywiście ni jakies tam kokosy ale zawsze jakaś suma się uzbiera. Poważnie mowie
    Inaczej bym to rzuciła i miała gdzies ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam taką samą torbę, ale stan jej nadruku jest masakryczny :C co do outfitu, nie będę ukrywać fatalnie dobrane buty. ogólnie całość bardzo cię pogrubia, a pozbawienie się grzywki i ta opaseczka na głowie wygląda koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog.
    Śliczna kurtka
    OBSERWUJE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta kurteczka, choć ja bym ubrała buty na koturnie :) Jak tam Zara ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ja też nie mam, a teraz jest mnóstwo ciekawych butach na wysokich koturnach i obcasach, ale na moje 170 cm, to chyba nie jest dobry pomysł. Tym bardziej, że wszyscy są ode mnie niżsi :)

    OdpowiedzUsuń