2 kwietnia 2011

02. PRÊT–À–PORTER

Witam,
dzisiaj i jutro w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach odbędzie się WEEKEND PRÊT–À–PORTER, co z francuskiego oznacza 'gotowe do noszenia'. Dzięki mojej koleżance otrzymałam podwójne zaproszenie na dzisiejszy wieczorny pokaz mody oraz noc zakupów, która będzie wiązać się z obniżkami i pewnymi atrakcjami. Może akurat znajdę coś dla siebie ale też nie mam zamiaru kupować rzeczy, w których tak chodzić nie będę. 
Ogólnie w dobieraniu sobie ubrań chodzi o to aby tworzyć. Dana rzecz powinna w pewnym stopniu być uniwersalna.

A oto mój bilet:
 
 
 
 ***
A co do komentarzy z wczoraj:
 
1. Spróbuję tak łączyć ubrania, żeby nie wychodziły za jakieś kosmiczne ceny. Ale akurat uważam, że czasami warto w coś zainwestować, jeżeli ma nam to na dłużej starczyć.
 
2.Jaki klon Honoraty Skarbek? Jak mi wiadomo ona nie ma ukończonej szkoły jako stylistka i jest trochę młodsza ode mnie. Może nie porusza mnie jej muzyka ale życzę jej najlepszego w spełnianiu swojego marzenia.
3.Jeżeli kupisz gazetę, w której będą napisane ceny przedmiotów (a tutaj ubrań), to piszesz do redakcji, że śmierdzi blacharstwem? Chyba po to się podaje ceny aby inna osoba, która np. by się zainteresowała daną rzeczą mogła ją znaleźć i ewentualnie kupić jeżeli będzie taka możliwość. 

4.No i moje ulubione:
'Anonimowy pisze...
a ja te dziewczyne pamietam ze szkoly jak chodzila w przetartych jeansach czarnych T-shirtach i rozlazlych trampach, nosila plecak z naszywkami rockowych kapel i agrafkami :D haha'
Dalej ubieram się jak w Liceum. Noszę i przetarte jeansy, nawet koszulki z zespołami. W lato noszę trampki. Posiadam dalej moje dwie "kostki" z naszywkami no i właśnie co do naszywek to tam przewaga zespołów była metalowa a nie rockowa. A agrafek to raczej nie nosiłam, bo miałam w zwyczaju przyszywać naszywki. Dlatego nie widzę dużej różnicy co do ubioru.
 
***
A co do muzyki to muszę zakupić najnowszą płytę Within Temptation - The Unforgiving
a tutaj podaję link do teledysku promującego tą płytę:
Within Temptation - Faster & Mother Maiden Short Film
 
Pozdrawiam:)

1 komentarz: