8 kwietnia 2011

06. Sesja

Witam,
wczoraj wieczorem dostałam zdjęcia ze wtorkowej sesji w Siemianowicach Śląskich i jestem bardzo zadowolona z efektów. Ale jak jest dobra modelka to wszystko się uda.
A moje portfolio wreszcie zaczyna się rozrastać.

Tutaj zdjęcie podczas wykonywania makijażu.
Wiem, że ten sweter jest w tandetnie różowy ale pokochałam go.

sweter - H&M 30 zł (przecena)

***

No a teraz dojdźmy do sedna sprawy, czyli do zdjęć z opisanej wcześniej sesji:




modelka - Ala
fot. Kuba

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. zasnełam jakby mi ktos wczesniej trucizne do obiadu dorzucił ;D
    Ania- sliczne zdjęciwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rudzie ich pełno :P To moje główne miejsca gdzie kupuje odzienie :) W sklepach markowych to tylko biżuterie ze stojaków maks za 19.99zł :D
    co za pomysł ? Pisz dolce.gabanka@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł stylizacji bardzo retro! A osiołek pluszak jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sesja. Mocna czerwona pomadka to cos, co uwielbiamy. Zapraszamy do nas! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny makijaz i super fotki :)

    OdpowiedzUsuń