1 kwietnia 2011

01. Początek

Witam,
No i stało się! W końcu po kilku próbach zebrania się w garść i ogarnięcia czym tak na prawdę chcę się zajmować udało mi się założyć bloga. A o czym będzie? Tak jak głosi tytuł: 'fashion + music = it's all about me', więc będę pisać o tym co kocham, bo to stanowi całą mnie.

Chciałabym stworzyć bloga, w którym nie tylko będę opisywać jak moda i muzyka wpływa na mnie ale chciałabym przybliżyć wszystkim jak można połączyć te dwie pasje i wykorzystywać je na co dzień.

Jako, że chcę rozwijać się jako stylistka będę starała się pokazywać jak i co dobierać do własnej osoby.

A tak noszę się na co dzień.
spodnie - Pull & Bear 69 zł
bluzka - H&M 39,99 zł (za dwie sztuki)
kurtka - H&M 129 zł
chusta - Zara 39,99 zł
pasek - Wojas 59 zł
buty - Badura 239 zł
okulary przeciwsłoneczne - H&M 24,99 zł

bransoletka - Apart 79 zł
zegarek - Casio ok. 350 zł


buty - Badura 239 zł


ps. Mam nadzieję, że jak na Początek nie ma aż tak źle.
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Ania proszę o równie ciekawe kreacje ale za co najmniej 15% z kwoty tej powyższej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże.. klon Honoraty Skarbek.
    teraz wszyscy bd pisać blogi o modzie a potem zaczną śpiewać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Yupi! jestem pierwszą obserwującą :D, Śliczne zdjęcie w nagłówku :) Trzymam kciuki i nie zniechęcaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada.
    zapraszam do mnie ;) http://modeldrink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko ok. tylko po co te ceny?? śmierdzi blacharstwem Anno ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja te dziewczyne pamietam ze szkoly jak chodzila w przetartych jeansach czarnych T-shirtach i rozlazlych trampach, nosila plecak z naszywkami rockowych kapel i agrafkami :D haha

    OdpowiedzUsuń
  7. anonku, skoro blog jest o modzie to wskazane jest podanie ceny, czo?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bloog :) Oby tak dalej. Zapraszam do mnie i do obserwatorów :)http://sandra-lip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia:)
    początki nie są łatwe;d
    i świetna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  10. bez jaj taka bransoletka za 79 zł??

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania powodzenia, obserwuje :D Ależ ty się markowo nosisz :P

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia :) rozkrecaj sie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneczko :) nie poznaję ... taki mały opad szczęki z mej starawej i styranej życiem twarzy... pozdrawiam Cie, będę zaglądał i jak zwykle trzymam za Ciebie kciuki. D666, Nightwish, Within Temptation,Rammstein,ambulans i kupa śmiechu na nocnych dyżurach ... może odgadniesz ;) 3m się ;)

    OdpowiedzUsuń