5 kwietnia 2011

04. Powoli do przodu

Witam,
wczoraj byłam na wcześniej wspomnianej rozmowie kwalifikacyjnej i bardzo mi się podobało a jutro mam godziny próbne. Mam nadzieję, że dostanę tą pracę, bo dzięki niej mogłabym się rozwijać. Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że wszystko potoczy się tak jak ja chcę.

***
Dzisiaj uczestniczyłam w sesji fotograficznej i także przyczyniłam się do stylizacji. Myślę, że szybko dostanę te zdjęcia dzięki czemu moje portfolio będzie się rozwijać. A co do modelki, to jest to najlepsza twarz jaka mi się mogła trafić!

***

Fot. Paweł

Słońce zaczyna się wreszcie przebijać przez chmury, dzięki czemu pojawia się więcej uśmiechów.
Lubie ten dziwny kolor, który omyłkowo mi wyszedł.

ps. Wszystko powoli idzie do przodu.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. gdybym nie przeczytał ze kolor wyszedl przypadkowo pomyślałbym że to Twój naturalny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, kolor wyszedł bardzo naturalnie i ślicznie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń