27 kwietnia 2011

11. Dreamed by Melissa

Witam,
wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Wędrując po sklepach obuwniczych w poszukiwaniu butów natknęłam się na sklep Zebra, w którym znajdowały się melisski ale nie te co już prawie każdym sklepie można spotkać ale te oryginalne z Brazylii. Zawsze oglądając te plastikowe buty jakie były oferowane w sklepach już wiedziałam, że moje nogi będą cierpieć przez ten twardy plastik ale te balerinki z Melissa są wykonane z bardzo miękkiego i wygodnego plastiku a na dodatek one na prawdę pachną gumą balonową!






buty - Melissa / Zebra 99,50 zł

ps. uważajcie, bo na allegro ktoś sprzedaje te same buty za 169 zł
a zdjęcia butów są ze strony sklepu Zebra

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Fajniutkie, czekam na stylizację z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym nie wytrzymała:) moje stopy przeżywałyby w nich męki:) ale plus za zapach gumy balonowej;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz :)
    Śliczne są te buty.
    Zapach gumy balonowej jest zachęcający :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne butki:)

    (masz fajny blog:)

    zapraszam na mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! obserwuję i zapraszam: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje stopy cierpią od każdych butów. A za gumowe to chyba by mnie zupełnie znienawidziły ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, akurat ten model mi się nie podoba, ale zakupiłam na allegro ostatnio takie za 40 zł z przesyłką i póki co jestem z nich bardzo zadowolona - w najbliższym czasie zrelacjonuje ich używanie na blogu, więc zapraszam, jeśli takie butki chodzą Ci po głowie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zesraj się;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co do mody i stylizacji to raczej nie wiele wiesz i mega prostacko to wszystko wygląda generalnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam gumowe buty za jedyne 20 zł (wyszperane gdzieś tam na przecenach i wgl). Balerinki te są prawie tak samo wygodne jak szmaciane. Tak jak dziewczyny z ww komentarzy mam delikatne stopy, a nadal uważam, że da się w nich chodzic nawet w ciepły letni dzień.

    OdpowiedzUsuń