18 kwietnia 2011

09. "Tylko krowa nie zmienia poglądów"

Witam,
dzisiaj nie o modzie a właściwie to jeszcze nie wiem, bo piszę to co mi przyjdzie do głowy. Dzisiaj mianowicie będzie jak upodobania muzyczne mogą się nagle zmieniać. Ja jako wierna fanka ciężkich brzmień muszę przyznać się, że uzależniłam się od utworu który w ogóle nie pasuje do tego co zawsze słuchałam. Ale jak to się mawia "tylko krowa nie zmienia poglądów". Nie wiem co jest takiego w tym numerze, że gdy go słyszę to mnie aż całą od środka nosi ale coś musi być. Może jest to też spowodowane tym, że tak bardzo zachwyciłam się filmem, z którego pochodzi ten kawałek.

Co myślicie o tym filmie jeżeli ktoś go widział no i co myślicie o samym kawałku?


ps. Jakoś tego utworu z Sali samobójców nie umiem nazwać piosenką. Ewentualnie jest to dla mnie utwór muzyczny z wykorzystaniem wokalu. Bo na piosenkę było by to zbyt ambitnie.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. na sali samobójców nie byłam, bo już sama recenzja filmu i opowieści o nim mnie odrzuciły. nie ciągnie mnie do filmu po którym mogłabym być przez dwa dni zdołowana.
    ale nuta dobra jest ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool video!

    Monique xx

    misszuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń