19 marca 2013

143. Zawartość torebki


Tego jeszcze u mnie na blogu nie było. Jak każda kobieta posiadam bogatą zawartość torebki i dzisiaj postanowiłam pokazać to co można w niej znaleźć.

1. Zawsze w torebce mam jakąś książkę. Akurat teraz wypadło, że męczę Lubiewo Michała Witkowskiego.
2. Kalendarz to podstawa! Teraz trochę zajęć się nazbierało i dlatego każdy dzień muszę mieć całkowicie rozpisany, aby później nie było "ojej zapomniałam".
3. Portfel, w końcu udało mi się znaleźć taki, w którym pomieszczę wszystko.
4. Kosmetyczka (opisana szczegółowo niżej)
5. Kwieciste etui na okulary, które zakładam w szkole, kinie lub ewentualnie w pracy. Czasami moja mała wada wzroku mi przeszkadza i wtedy muszę się poratować "drugą parą oczu".


Moja zawartość kosmetyczki jest troszeczkę inna. U mnie podstawą nie są błyszczyki, pomadki, pudry i inne szaleństwa kosmetyczne. Dla mnie najważniejsze są rękawiczki jednorazowe i maska do sztucznego oddychania. Szkoła i życie nauczyło mnie, że nigdy nie wiadomo co się może stać. A własne bezpieczeństwo jest najważniejsze!
Dodatkowo w kosmetyczce mam to co chyba każda kosmetyczka posiada: lusterko, perfum, tusz do rzęs, coś do pielęgnacji ust i guma do żucia;)

Spadam już do nauki, bo trochę sobie ostatnio pofolgowałam ;)



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię ten tusz do rzęs ;) Fajna zawartość torebki!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń