15 marca 2013

142. 24


24! Nie wiem kiedy i nie wiem jak to się stało ale znowu jestem o rok starsza. Jeszcze pamiętam jak miałam 16 a tu już o osiem więcej! Ale jakoś mi to nie przeszkadza, a nawet bardzo dobrze mi z takim wiekiem. Tak szczerze to nie umiem się już doczekać jak to będzie za rok, kiedy będę obchodzić ćwierćwiecze ;)

A co z urodzinami się wiąże to prezenty i mogę się pochwalić, że dostałam to, co bardzo chciałam ale i sama sobie sprawiłam parę radości w postaci płyt i utraty 3 kg!

Aaaa i mamy już drugi numer Harper's BAZAAR. Co myślicie o okładce z Anne? Jak dla mnie to szału nie ma, ale to tylko moje skromne zdanie ;)






3 komentarze:

  1. Anne Hathaway..To ta z prześlicznym uśmiech na pól gęby :) .. lubię! :) chociaż wole ją z długimi włosami. Troszkę "nędznie" ją ubrali Gratuluje tych 3 kg. Zycze wszystkiego najlepszego!!. Fajnie wyglądasz, przypominasz trochę ta aktorkę z serialu "kości" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to chyba kończymy 24! tego samego dnia ;) 12 piękna data ;) a również niespodzianki mnie nie ominęły... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Anne! <3
    Zparaszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń