18 lutego 2013

140. Miauuu... Auuuu!

sweter - House | tregginsy - Diverse | skarpetki - H&M | bransoletki - Apart & House

Ach! Ten weekend miał być taki udany a zaczął się tym, że wylądowałam w nocy na ostrym dyżurze z podejrzeniem złamania nosa! Na całe szczęście obyło się od nastawiania. Opuchlizna i odcienie fioletu jeszcze się utrzymują ale nie ma tak źle. Dzięki kosmetykom mogę przynajmniej wyjść z domu do pracy. DOBRA TAPETA NA TWARZY NIE JEST TAKA ZŁA ;) 

Wczoraj mięliśmy Międzynarodowy Dzień Kota i cały dzień paradowałam w skarpetkach, na których głównym motywem był uroczy kociak. Moja Zuzia trochę sceptycznie była nastawiona do nowych pyszczków ale ona wie, że jest jedyną królową w domu.

Jeżeli chodzi o mój strój, to tak jak zawsze luźno i wygodnie. Wyprzedażowy sweter z House za magiczne 39 zł jest czymś, bez czego nie umiem się obejść. Wygodny, nie drapie a w dodatku jest w takim kolorze jaki najbardziej pasuje mi, gdy jestem przy moim naturalnym kolorze włosów.



1 komentarz: