3 listopada 2012

130. Harper’s Bazaar Polska


Miał byś wielki BOOM i SZAŁ przy pisaniu tego posta, ale...

Wiele osób w tym ja, które w pewnym stopniu interesują się modą nie należy do grona namaszczonych, którym udało się poczuć w swoich dłoniach papierową wersję Harper’s Bazaar Polska. I dlatego kiedy zobaczyłam na fb informację o darmowym numerze 0 dostępnym na stronie internetowej to ucieszyłam się, że jeszcze pamiętają o reszcie zainteresowanych.

Jakie było moje rozczarowanie po przeklikaniu całego magazynu! Harper’s Bazaar zawsze był uważany za prestiżowy magazyn, w którym sesje zdjęciowe były kwintesencją fotografii i modelingu. A tu? Nie wiem kto wybierał modelki lub pomysły sesji ale jedno jest pewne. Polska nie jest jeszcze przygotowana na wydawanie takiego znanego magazynu i nie wiem jak to będzie tego 11 lutego 2013, kiedy to ukaże się pierwszy numer dostępny na rynku.

Mam nadzieję, że marcowy numer będzie uzupełniony o bardziej utalentowane modelki i artykuły na temat makijażu, które nie powtarzają tego co jest w wszędzie. Mam nadzieję, że ten pierwszy numer będzie nowym początkiem Wielkiego Wybuchu Twórczości w magazynach modowych w Polsce.

Ale ja tylko mam nadzieję.


Dodatkowo chciałabym pokazać Wam dwa najładniejsze zdjęcia z całego magazynu, ponieważ reszta mnie nie urzekła, ale pamiętajcie to tylko jest moja opinia. Dlatego i tak polecam Wam przeglądnięcie tego magazynu i wyrażenie własnej opinii. Aha i pamiętajcie, aby zobaczyć ten magazyn musicie się zapisać do tzw. Klubu VIP Harper's Bazaar... jak dla mnie to paranoja.




3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, i miłej niedzieli kochana :*

    Zobacz u mnie na blogu super konkurs, do wygrania balsamy Carmex, zostaw emaila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuu jaka pupka na ostatnim foto ;)
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  3. HB PL przegladnelam na yt i rzeczywiscie, masz racje, nie przekonuje mnie, zwlaszcza sesje
    powiedz mi, bo nie chce mi sie zapisywac do tego klubu vip - to drugie zdjecie, co to za sesja? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń