23 września 2012

125. Jesienne "must have"?


Wreszcie nastała jesień! A z nią to co lubię najbardziej, czyli warstwowe stylizacje. Każda z nas pewnie już ułożyła sobie listę must have tej jesieni. U mnie to dzisiaj nowość, ponieważ jeszcze nigdy na blogu nie stwarzałam zestawu z przedstawieniem tego co można znaleźć w sklepach.

Chciałabym Wam przedstawić moją propozycję na trochę chłodniejsze dni tej wczesnej jesieni. Wszystkie ubrania i dodatki są z H&M. Jak pewnie zauważyliście, jestem posiadaczką tej torby i muszę stwierdzić, że to jedna z najbardziej pojemnych toreb jaką kiedykolwiek mogłam kupić.

Ja pomału uzupełniam szafę tym co niezbędne na jesień a Wy kupujecie coś nowego czy jesteście tymi szczęśliwcami, którym w zeszłym roku udało się zakupić coś co i teraz się przyda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz