29 kwietnia 2012

102. A może by tak inna epoka?



Czy Wy też tak macie, że myślicie sobie co by było gdybyście żyli w innej epoce? Jeżeli mogłabym wybierać, to chciałabym się sprawdzić w latach '50 i '60.

A co mnie tak zachwyca w tych latach? Jeżeli chodzi o lata '50 to bikiniarze i ich ogólny styl bycia. No i te buty na słoninie, o których zawsze marzyłam i w końcu udało mi się zdobyć niedrogie buty tego typu (ale o tym to innym razem). A lata '60 zachwycają mnie także panującą wtedy modą ale i muzyką i tą nieokreśloną mieszanką dźwięków. I aż miło się robi, gdy teraz słucha się utworów nawiązujących do tamtej epoki.


A Was jakie lata najbardziej interesują?

1 komentarz:

  1. cudowna piosenka! obserwuję i zachęcam do tego samego, oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog:)
    pozdrawiam,
    śląska blogerka;)

    http://mademoiselletralalala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń