18 kwietnia 2012

99. Pielęgnacja


 Dzisiejszy post nie jest ani związany z modą ani muzyką a z pielęgnacją skóry jaką stosuję na sobie. Nie dość, że mam bardzo jasną skórę na której łatwo pokazują się piegi to jeszcze jest ona bardzo wrażliwa i sucha. Dlatego jakiś czas temu zaufałam kosmetykom z AA i nie żałuję tego! Moja skóra jest idealnie nawilżona. Co do reszty ciała to bardzo jestem zadowolona z żelu i balsamu od Christina Aguilera, których zapach jest bardzo przyjemny.

A Wy jakich używacie środków do pielęgnacji skóry? 



3 komentarze:

  1. Ładna kolekcja! :D Ja mam obecnie ze dwa opakowania owocowych (bosko pachną!) peelingów z Joanny, maseczkę neutralizującą z Jadwigi, poza tym, to dużo rzeczy, między innymi balsamy i toniki oraż żele do twarzy mam z firmy nivea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :))

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś byłam fanką AA. Ale przerzuciłam sie na Ziaję, która u mnie sprawdza się lepiej, a jest tańsza.
    A z balsamów- najbardziej lubię masła do ciała, które pachną marcepanem, wanilią itp :D Ma być gęste i tak pachnieć, żeby chciało się to zjeść :D

    OdpowiedzUsuń