24 marca 2012

89. A.D.I.D.A.S.


Dzisiaj szybki post! Możecie u mnie zobaczyć niezbyt wymyślny strój. Są takie dni, że w ogóle nie mam ochoty na przemyślanie co by tu ubrać. Dlatego prezentuję Wam jak wyglądam, gdy nic mi się nie chce a wiem, że trzeba spiąć pośladki i zabrać się do nauki.

ps. ten przystojniak na ostatnim zdjęciu to Rico; nie jest mój ale bliski memu sercu.
ps.* A tytuł nie dotyczy tylko mojej bluzy, ale po prostu przypomniał mi się kawałek KORN'a - A.D.I.D.A.S.

Sweatshirt Adidas Adicolor - Black Firebird | pants - Cubus | T-shirt - Cubus SH | Shoes - Reebok

5 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz <3
    śliczny pies :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej gwiazdko zostawiłaś już u mnie adres maila pod konkursem?♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki dreeeeeeeeeeeeees:D

    pozdro kowalik, musimy sie kiedys spotkac:D

    klaudia k.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza śliczno, a ten piesek;) EZ:*

    OdpowiedzUsuń