19 sierpnia 2011

40. Wrocław cz. 2

Przedstawiam Wam zdjęcia z wyjazdu do Wrocławia którą opisałam w poprzedniej notce.

Tablica upamiętniająca Zbyszka Cybulskiego na wrocławskim dworcu.
Przepiękne i kolorowe kamienice na bocznych ulicach Wrocławia.
Ogród japoński
Ogród japoński
Kwiaciarnie na rynku
Czekoladziarnia
Hotel, którego zdobienia i architektura mnie "zamurowała".
Widok przy Odrze
Fontanna wrocławska


I to na tyle jeśli chodzi o Wrocław. A jeżeli chodzi o mnie o to wróciłam do ciemnych włosów a no i dostałam od chrzestnej Vogue Deutsch ale to już prawdopodobnie w następnej notce.


Pozdrawiam

Jeszcze tylko 12 dni do szkoły!

4 komentarze:

  1. Śliczne są te kamieniczki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na http://kathrine-k8.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czyli jednak Vogue dotarł :) A już się martwiłaś :P

    OdpowiedzUsuń