2 czerwca 2011

21. I ♥ Empik

Witam,
pamiętam, że będac jeszcze piękna i młoda jeździłam z tatą do Katowic do Empiku, bo u mnie go nie było i kochałam ten sklep. Jako, że mój tata zawsze kupował sobie jakieś książki a później ja także kupowałam książki i płyty moja miłość do tego sklepu wzrosła. Największym szczęściem było dla mnie to jak kilka lat temu u mnie w Rudzie Śląskiej otwarto Empik.

Nie chce tutaj miłosnych pieśni wypisywać na temat tego sklepu ale dzisiaj znowu mnie pozytywnie zaskoczył, gdyż kiedyś spodobały mi się lniane torby z kultowymi postaciami kina ale nie umiałam się zdecydować, którą bym chciała. Jedna torba normalnie kosztowała 5,99 zł niby nie dużo ale jak to się pomnoży x 3 to wyjdzie 17,97 zł za szmaciane torby; a dzisiaj patrzę a każda z nich jest za 0,99 zł, więc za 3 torby zapłaciłam 2,97 zł. No i tak może być!:)



ps. jako, że już prawie jest piątek to mogę tu napisać, że zostało 89 dni do szkoły

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Cieszę się,że jesteś zadowolona z zakupów w Empiku;ale uwierz mi-aż tak idealny sklep to nie jest ;-).I piszę to z perspektywy kilku lat spędzonych w-bordowej niegdyś koszulce z pewnym logiem o którym wspominasz w tytule...:-)

    OdpowiedzUsuń