2 listopada 2011

52. Tomasz Ossoliński / WIOSNA - LATO 2012

Królową sezonu Wiosna - Lato 2012 w modzie męskiej będzie drobna krateczka i tak też ona zdominowała kolekcję Tomasza Ossolińskiego. Widząc pokaz tego projektanta pomyślałam, że miło by było widzieć ubranych mężczyzn tak na co dzień. Zawsze kochałam się w stylu retro ale ten styl w wykonaniu Ossolińskiego jeszcze bardziej podbił moje serce.

Całość kolekcji opiera się na wspomnianej już kratce oraz na kuszący damski wzrok kolorach takich jak beż, popiel, granat i brąz przechodzący w mleczną czekoladę. Jeżeli chodzi o krój to jest on niesamowicie dopracowany i idealnie podkreśla ramiona w perfekcyjnie skrojonych marynarkach. Spodnie natomiast są w oferowane w różnych formach od idealnie dopasowanych spodni garniturowych w kant po szerokie pantalony, które dla kontrastu zostały "podane" z wąskimi marynarkami.

Jak dla mnie niektóre propozycje Ossolińskiego nawiązywały do kreacji Johna Travolty w "Gorączce Sobotniej Nocy"

I na podsumowanie mam dla Was dwa zdjęcia z pokazu, na których widać te idealnie uszyte marynarki a i tak na marginesie ten drugi model ma w sobie to coś!


 fot. Paweł

3 komentarze:

  1. Pierwszy całkiem, całkiem, ale ten drugi kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się także bardziej podoba pierwszy.
    Obserwuje.
    I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie ten pokaz miał miejsce? :)
    co do mojego tunelu, to jeszcze nie postanowiłem do jakiej wielkości chcę o rozepchać, ale może Ty wiesz jaka jest bezpieczna wielkość po której tunel się raczej zrośnie? :> bo jednak nie wiem czy w przyszłości będę chciał go wciąż posiadać :D

    OdpowiedzUsuń