22 maja 2011

16. Coś się kończy coś zaczyna...

Witam,
czy Wy też tak macie, że coś co sprawia Wam przyjemność i chcecie się w tym realizować zostaje przerwane przez życie codzienne i inne zmagania? Ja niestety tak mam.
No ale pocieszam się tym, że nie był to czas zmarnowany, bo każdego dnia zdobywałam doświadczenie.

Zdjęcie wykonane przy Muzeum Prasy Śląskiej w Pszczynie

A jutro, że tak powiem wielki dzień dla fanów Lady Gagi;) Ciekawe jaka będzie ta płyta? Ja już nie umiem się doczekać, żeby ją jutro zakupić i przesłuchać.

A tak dalej jeżeli chodzi o jej twórczość to podoba mi się jej piosenka The Edge of Glory, którą wykorzystało też Google do reklamy Google Chrome. Jest to mini teledysk z wykorzystaniem fanów Lady Gagi i jej samej. Polecam do obejrzenia.


Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Mój współlokator słucha "The edge of glory" 24/h. Spodobało mi się również. Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych!:) www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 0:35, haha:D
    I tak nie lubię Gagi:P piosenka wpada w ucho, ale za dwa dni wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za małe zdjęcie! Chciałam zobaczyć sukienkę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. take kecki idzie kupić u chińczyka w domino za 17.80zł... mom dwie.

    OdpowiedzUsuń